مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-16اجتماعي

بیش از 300 دانش آموز لنگرودی نیازمند گوشی هوشمند هستند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود گفت: بیش از 300 دانش آموز لنگرودی نیازمند گوشی هوشمند هستند که تاکنون با همت گروه خیریه مهر ماندگار 7 گوشی هوشمند خریداری شده و به دانش آموزان داده شده است.

- ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود گفت: بیش از 300 دانش آموز لنگرودی نیازمند گوشی هوشمند هستند که تاکنون با همت گروه خیریه مهر ماندگار 7 گوشی هوشمند خریداری شده و به دانش آموزان داده شده است.

مجید فاریابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت انجمن اولیا و مربیان، اظهار کرد: بیش از 16000 دانش آموز در شهرستان لنگرود از سامانه دانش آموزی شاد آموزش ها را دنبال می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه در حوزه اینترنت ضعف هایی وجود دارد که با پیگیری های فرماندار شهرستان درصدد رفع مشکلات هستیم، افزود: بنابر گزارش واصله از مدیران مدارس شهرستان بیش از 300 دانش آموز نیازمند گوشی هوشمند هستند که تاکنون با همت گروه خیریه مهر ماندگار 7 گوشی هوشمند خریداری شده و به دانش آموزان داده شده است.

وی در خصوص مطالبات فرهنگیان گفت: مبلغی حدود 7 میلیارد و 600 میلیون تومان مطالبات سال 98 فرهنگیان بازنشسته طی یک ماه گذشته پرداخت شده، در سال جاری نیز 75 همکار فرهنگی ما به کسوت بازنشستگی نائل می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 دانش آموز لنگرودی نیازمند گوشی هوشمند هستند

بیش از 300 دانش آموز لنگرودی نیازمند گوشی هوشمند هستند