مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-16سياسي

1001/شهید حمیدالله دارابی: خداوندا! ما را از حامیان واقعی انقلاب قرار بده


شهید حمیدالله دارابی در وصیت نامه خود آورده است: خداوندا تو خود حافظ و نگهدارنده این انقلاب هستی پس ما را از حامیان واقعی انقلاب قرار بده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید حمید اله دارابی: بسم الله الرحمن الرحیم قال الحکیم فی کتابه الکریم : فلیقاتل فی سبیل الله الذین یسرون الحیوه الدنیا وبا لاخره ومن یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما.

خداوندا تو شاهدی که فقط برای تو و در راه تو به جبهه می روم و غیر از انجام وظیفه الهی خودم که دفاع از اسلام و انقلاب است، هدفی دیگر ندارم و امیدوارم که با عنایت خداوندیت به همه بندگانت آن توفیق را عنایت کنی همچنان که اولیاء خودت عطا کردی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1001/شهید حمیدالله دارابی: خداوندا! ما را از حامیان واقعی انقلاب قرار بده

1001/شهید حمیدالله دارابی: خداوندا! ما را از حامیان واقعی انقلاب قرار بده