مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 20:552020-10-15حوادث

متکدی میلیاردر در قزوین روانه زندان شد!/ وجود 11 میلیارد چک در منزل متکدی


مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین گفت: متکدی میلیاردری که در یکی از چهارراه های اصلی شهر قزوین اسپند دود می کرد؛ شناسایی، جمع آوری و با حکم دستگاه قضایی روانه زندان شد.

- متکدی میلیاردر در قزوین روانه زندان شد!/ وجود 11 میلیارد چک در منزل متکدی ایسنا/قزوین مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین گفت: متکدی میلیاردری که در یکی از چهارراه های اصلی شهر قزوین اسپند دود می کرد؛ شناسایی، جمع آوری و با حکم دستگاه قضایی روانه زندان شد.

محسن رحیمی با اشاره به جمع آوری متکدی میلیاردر در قزوین گفت: یکی از متکدیانی که بارها از سوی عوامل گشت این مرکز جمع آوری شده و به وی تذکر داده شد تا دست از تکدی گری بردارد فردی متمول و ثروتمند است که در چهارراه های اصلی شهر اقدام به تکدی گری در قالب اسپند دودکردن می کرد.

وی افزود: چندین مرتبه به این فرد تذکر شفاهی و همچنین پیشنهاد کمک و ارائه بسته معیشتی و نامه نگاری با ارگان های مختلف جهت رفع مشکل احتمالی وی داده شد و در مراحلی نیز به مرکز متکدیان و کلانتری ارجاع شد که به دروغ خودش را جانباز دفاع مقدس معرفی می کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز ساماندهی متکدیان قزوین، رحیمی خاطرنشان کرد: این شخص در یکی از مناطق متوسط به بالای شهر قزوین زندگی می کند و دارای واحدهای مسکونی دیگری در جنوب شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدی میلیاردر در قزوین روانه زندان شد!/ وجود 11 میلیارد چک در منزل متکدی

متکدی میلیاردر در قزوین روانه زندان شد!/ وجود 11 میلیارد چک در منزل متکدی