مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 20:252020-10-15اقتصادي

74 هزار تن گندم در ورامین تولید شده است/تامین 35 درصد گوشت استان تهران از ورامین


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: با درایت و سخت کشی کشاورزان توانستیم با تولید 74 هزار تن گندم رتبه اول استان تهران را کسب کنیم و برای اولین بار گندم مرغوب و بدون سن تولید شده را تحویل بازار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محسن بناییان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین ظهر پنج شنبه در نشست  خبری با اصحاب رسانه برگزار شد، اظهارداشت: ورامین یکی از قطب های مهم کشاورزی استان تهران و کشور است و 70 درصد فعالیت های مردم  کشاورزی است.

وی افزود: خوشبختانه در طی چندوقت اخیر تولیدات کشاورزی در این شهرستان رشد بسیار خوبی داشته است و تولیدات کشاورزی شهرستان ورامین توانسته نقش مهمی در بحث اشتغال جوانان دیار 15 خرداد را ایفا کند.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: فرو نشست زمین معضل بزرگ دشت ورامین است، باید در این خصوص مطالعات اساسی صورت گیرد تا این مشکل حل هر چه سریعتر رفع شود چراکه اگر به این نشکل رسیدگی نشود به بزرگترین معضل استان تهران تبدیل می شود.

بناییان گفت: با درایت و سخت کشی کشاورزان توانستیم با تولید 74 هزار تن گندم رتبه اول استان تهران را کسب کنیم و برای اولین بار دشت ورامین گندم مرغوب و بدون سن تولید شده را تحویل سیلوهای گندم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 هزار تن گندم در ورامین تولید شده است/تامین 35 درصد گوشت استان تهران از ورامین

74 هزار تن گندم در ورامین تولید شده است/تامین 35 درصد گوشت استان تهران از ورامین