مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 19:152020-10-15اقتصادي

تولیدات گلخانه ها را باید به سمتی ببریم که درصد صادرات را افزایش دهیم


مدیر جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تلاش مان بر این است که تولیدات گلخانه ها را به سمتی ببریم که درصد صادرات را افزایش دهیم.

- ایسنا/تهران مدیر جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تلاش مان بر این است که تولیدات گلخانه ها را به سمتی ببریم که درصد صادرات را افزایش دهیم.

کریم ذوالفقاری عصر پنجشنبه 24 مهرماه در حاشیه سفر استاندار تهران در جمع خبرنگاران شهرستان قرچک اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که مد نظر جهاد کشاورزی به نوعی خروج از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن می باشد که باعث افزایش تولید در واحد کاهش مصرف آب کشاورزی می شود.

وی افزود: بحث بردن کاشت اراضی به زیر سطح یا به عبارتی کشت های کنترل شده در محیط گلخانه ای است که استان تهران حدود 4 سال است که رتبه اول را در کشور دارد.

وی افزود: پروژه ای که امروز مورد افتتاح قرار گرفت به وسعت 13 هزار متر مربع است که برای آن حدود 3 و نیم میلیارد تومان هزینه شده است و ظرفیت تولید آن 720 تن در سال می باشد که محصولات سبزه و صیفی دارد که برای 10 نفر بصورت مستقیم و 20 نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند که در مجموع این گلخانه برای 30 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تلاش مان بر این است که تولیدات گلخانه ها را به سمتی ببریم که درصد صادرات را افزایش دهیم و محصولات مان را اولا قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات گلخانه ها را باید به سمتی ببریم که درصد صادرات را افزایش دهیم

تولیدات گلخانه ها را باید به سمتی ببریم که درصد صادرات را افزایش دهیم