مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-15سياسي

100 علم زینت بخش عزاداری ها خواهد بود/ دسته روی به سمت حرم ممنوع


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گفت: سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی برای عزاداری هیئات در ایام شهادت در نظر گرفته شده است؛ - البته عزاداری به صورت دسته روی ممنوع است.

حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه در ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) هیئات اجازه دسته روی به سمت حرم مطهر رضوی را نخواهد داشت، گفت: سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی شامل، خیابان امام رضا (ع)، خیابان طبرسی و خیابان شیرازی یا همان بالا خیابان برای عزاداری هیئات در نظر گرفته شده است که این هیئات با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از ساعت 9 تا 11 به عزاداری خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، افزود: این مراسمات با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان خواهد رسید.

وی، بیان کرد: از بامداد امشب حدود 100 علم برای زینت بخشیدن به عزاداری ها در محور خیابان امام رضا (ع) و مسیر بی آر تی ها قرار می گیرند، همچنین برای خانم ها و آقایان دو مکان مجزا برای عزاداری در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مشخص شدن 45 نقطه محوری برای عزاداری هیئات بزرگ در فضای باز در سطح شهر، گفت: بر همین اساس در هر منطقه چند برنامه محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 علم زینت بخش عزاداری ها خواهد بود/ دسته روی به سمت حرم ممنوع

100 علم زینت بخش عزاداری ها خواهد بود/ دسته روی به سمت حرم ممنوع