مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-15سياسي

وضعیت کاشمر بحرانی و تعداد بیماران بستری بی سابقه است


به استناد آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی شبکه بهداشت، جزو 4 شهرستان بحرانی استان نسبت به گذشته هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: به استناد آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی شبکه بهداشت، جزو 4 شهرستان بحرانی استان نسبت به گذشته هستیم.

مسلم ساقی روز پنجشنبه در چهل و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل سالن جلسات بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، افزود: بر اساس آمار اعلام شده تعداد بیماران بستری در بیمارستان شهید مدرس از اسفند ماه تا کنون بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 52 نفر در بخش عفونی و مراقبت های ویژه بیمارستان شهید مدرس بستری هستند، این وضعیت را نگران کننده اعلام کرد و گفت: با وضعیت موجود شهرستان، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه شهروندان، به ویژه فعالان در بخش های مختلف، ضروری است.

فرماندار کاشمر اظهار کرد: از امروز توسط خودروهای هشدار دهنده آژیر خطر در شهرستان به صدا در آمده و هشدارهای لازم از طریق بلندگو به مردم اعلام می شود.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کاشمر مطرح کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا محدودیت هایی در زیارتگاه شهید مدرس و امامزاده سید حمزه(ع) قائل خواهیم شد و آرامستان این دو محل تا اطلاع ثانوی روزهای آخر هفته تعطیل و در سایر ایام هفته فقط تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کاشمر بحرانی و تعداد بیماران بستری بی سابقه است

وضعیت کاشمر بحرانی و تعداد بیماران بستری بی سابقه است