مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-15اقتصادي

اعتراف دیرهنگام به عقب ماندگی بخش مسکن در آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در بحث ساخت وساز مسکن توفیق چندانی در استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان،  با بیان اینکه بیشتر طرح های مسکن در استان، در حد برنامه ریزی است و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، اظهار داشت: در بحث ساخت وساز مسکن توفیق چندانی در استان نداریم.

  جواد رحمتی افزود: درخواست هایی که منجر به عقد قرارداد در طرح های تولید مسکن شده بسیار اندک است و بیشتر طرح های اجراشده نیز به صورت خودمالک بوده است.

  وی همچنین تأمین زیرساخت های اساسی برای پروژه های مسکن را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای اینکه به مشکلات مسکن مهر دچار نشویم، باید همزمان با ساخت مسکن، زیرساخت های اساسی آن نیز تأمین شود.

  رحمتی درخصوص پروژه های مسکن مهر نیز گفت: طبق سیاست های دولت، پرونده مسکن مهر امسال باید بسته شود که بر این اساس، مشکلات واحدهای باقی مانده باید در سریع ترین زمان حل و فصل شود.

  معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین کارآمدسازی و هویت بخشی به بافت های فرسوده و ناکارآمد را مهم ترین هدف طرح بازآفرینی شهری عنوان کرد و گفت: تسهیل گری و توانمندسازی بخش مهمی از این طرح است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف دیرهنگام به عقب ماندگی بخش مسکن در آذربایجان شرقی

اعتراف دیرهنگام به عقب ماندگی بخش مسکن در آذربایجان شرقی