مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-15حوادث

مصالحه 89 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره انتظامی در بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: امسال 89 درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره انتظامی در این شهرستان به مصالحه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: گستردگی و عمق برخی مسائل اجتماعی مانع از آن است که پلیس صرفاً با افزایش تعداد نیروهای خود، احداث کلانتری ها و یا افزایش گشت زنی بتواند امنیت پایدار را محقق سازد.

وی افزود: تحقق امنیت در چنین شرایطی مستلزم توجه همه سازمان ها به بحث جرم و پیشگیری از آن است که این امر نیز ضرورت تغییر شیوه های پلیسی در برخورد با جرایم و بهره گیری از شیوه های اجتماعی را قطعی می سازد.

وی اضافه کرد: اصول و رویکرد جامعه محوری پلیس با بهره گیری از مشارکت عمومی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، ارائه آموزش همگانی به اقشار مختلف جامعه با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اطلاع رسانی محقق می شود.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه مشاوران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، مصداق این رویکرد جدید در پیشگیری از جرایم هستند، گفت: مراکز مشاوره و مددکاری با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه ها و زمینه های رفتارهای ناهنجار و بزهکاری ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی جامعه به منظور افزایش توانایی های مقابله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه 89 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره انتظامی در بهار

مصالحه 89 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره انتظامی در بهار