مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 14:252020-10-15سياسي

2 اسپانیایی در حرم مطهر رضوی مسلمان شدند


مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: دو نفر از کشور اسپانیا از طریق برنامه های تبلیغی این مرکز در فضای مجازی به دین اسلام گرویدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سیدمحمد جواد هاشمی نژاد در گفتگو با ایرنا افزود: پیش از شیوع کرونا برخی زائران خارجی که تمایل به مسلمان شدن داشتند، با حضور در حرم مطهر رضوی و مرکز ارایه خدمات به زائران غیرایرانی طی مراسمی مسلمان می‌شدند، اما بعد از شیوع کرونا این وضعیت تغییر کرد.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها برای حضور زائران در حرم مطهر رضوی، ترویج فرهنگ رضوی از طریق برنامه‌های تبلیغی مختلف مرکز امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی به زبان‌های گوناگون از طریق برگزاری وبینار و استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف دنبال شد.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: تجربه جدید مرکز امور زائران غیرایرانی در امر تبلیغ از طریق فضای مجازی موجب برقراری ارتباط با طیف گسترده‌تری از مخاطبان شد و حضور آنان از کشور‌های مختلف در برخی برنامه‌ها به بیش از 10 هزار نفر رسید.

وی افزود: در این راستا دو اسپانیایی که پیش از این مطالعاتی در زمینه اسلام داشتند، با شرکت در برنامه‌های تبلیغی این مرکز، شوق بیشتری برای گرایش به اسلام پیدا کرده و مسلمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 اسپانیایی در حرم مطهر رضوی مسلمان شدند

2 اسپانیایی در حرم مطهر رضوی مسلمان شدند