مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-15اقتصادي

همه فعالیت ها در کشت و صنعت مغان تحت نظارت است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: همه فعالیت ها در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تحت نظارت دستگاه قضایی استان اردبیل و ناظر ویژه سازمان خصوصی سازی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار کرد: همه فعالیت ها در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تحت نظارت دستگاه قضایی استان اردبیل و ناظر ویژه سازمان خصوصی سازی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به این نظارت ها، در مورد کارهای اجرایی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و پرداخت حقوق کارکنان آن جای نگرانی وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: با پیگیری های انجام یافته و پس از ورود دستگاه قضایی استان و حضور بازرس ویژه سازمان خصوصی سازی، فضای حاکم در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان آرام بوده و مدیران و کارکنان شرکت در زمینه تولید و زراعت و سایر امور به طور جدی فعالیت می کنند.

گفتنی است؛ بازدید امروز رییس کل دادگستری استان اردبیل همراه با دادستان مرکز استان از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، به دنبال ابطال واگذاری شائبه دار و ارزان قیمت این شرکت به بخش خصوصی در هفته گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه فعالیت ها در کشت و صنعت مغان تحت نظارت است

همه فعالیت ها در کشت و صنعت مغان تحت نظارت است