مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-15فرهنگي

ادامه سریال تعطیلی بناهای تاریخی اصفهان


تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان که ابتدا تا 18 مهر اعلام و سپس، تا آخرین روز هفته جاری تمدید شده بود، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تا روز 27 مهرماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان که ابتدا تا 18 مهر اعلام و سپس، تا آخرین روز هفته جاری تمدید شده بود، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تا روز 27 مهرماه ادامه خواهد داشت.

فریدون اللهیاری، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در این باره گفت: متأسفانه با توجه به این که اکثر شهرستان های استان اصفهان در وضعیت قرمز به سر می برند، هم اکنون در اوج مرحله دوم شیوع ویروس کرونا در استان هستیم.

وی ادامه داد: مطابق با مصوبات جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونای استان، بیش از 500 جاذبه تاریخی و گردشگری در اختیار این اداره کل در 24 شهرستان، تا روز 27 مهرماه و پایان ایام رحلت رسول اکرم(ص) و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، اللهیاری خاطر نشان کرد: همکاران بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری به صورت روزانه در محل کار خود در سراسر استان حاضر هستند و در صورت تأیید ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بناها و جاذبه های گردشگری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه سریال تعطیلی بناهای تاریخی اصفهان

ادامه سریال تعطیلی بناهای تاریخی اصفهان