مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-15ورزشي

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی در انتخاب رییس شهرستان نگاه شخصی دارد


رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه با تاکید بر اینکه به روند انتصاب سرپرست هیأت فوتبال تربت حیدریه معترضیم، گفت: متاسفانه رییس هیأت فوتبال استان با نگاه شخصی به این مساله ورود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مجید رضایی، ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: روند انتصاب روسای هیأت های ورزشی با پیشنهاد رییس اداره ورزش و جوانان و تایید حراست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می شود، اما در موضوع معرفی سرپرست هیأت فوتبال تربت حیدریه خلاف این رویه عمل شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه تصریح کرد: در تاریخ 16 تیرماه امسال به رییس هیأت فوتبال استان نامه زدیم و سید احمد رضوی را به عنوان گزینه ریاست هیأت فوتبال تربت حیدریه معرفی کردیم اما رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی اصرار به گزینه دیگری دارد که ما آن را قبول نداریم.

وی با بیان اینکه ما به رییس هیأت فوتبال استان اصرار کردیم که علت اینکه با گزینه شهرستان مخالفت می شود را اعلام کنید، گفت: متاسفانه در چندین شهرستان خراسان رضوی این اتفاق رخ داده و هیچ دلیل فوتبالی در جایگزینی افراد جدید وجود ندارد و فقط شخص آقای اصولی، رییس هیأت فوتبال استان با نگاه شخصی به این مسائل ورود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی در انتخاب رییس شهرستان نگاه شخصی دارد

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی در انتخاب رییس شهرستان نگاه شخصی دارد