مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-15سياسي

پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان


امام جمعه زیراب سوادکوه از پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام محمد زمان رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه معجزه ماندگاری انقلاب اسلامی با استقامت به دست آمد و تقویت شد، گفت: ایستادگی باعث فتح سنگر های دشمنان شد و هر جا منفعل شدیم و به دشمن اعتماد کردیم، ضرر کردیم و شکست خوردیم.

امام جمعه زیراب سوادکوه، تکیه بر توانمندی های داخلی را تنها راه برون رفت از مشکلات ذکر کرد و افزود: تداوم مبارزه حق با باطل که در سخنان امام راحل وجود دارد و موضوع آتش به اختیار مقام معظم رهبری در برابر هزینه ها و برنامه های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی اهل بیت(ع) را از داشته های بزرگ ملت توصیف کرد و با بیان اینکه قدر داشته های خودمان را بدانیم، خاطر نشان کرد: ایمان به خدا و توسل به اهل بیت(ع) از راه های پیروزی در دفاع مقدس بود.

رضایی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) در کنار هم برای سعادت ضرورت دارد، افزود: حفظ انقلاب اسلامی با خدمت به مردم تقویت می شود.

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به برگزاری مراسم لبیک یا حسین و اجتماع عاشوراییان در سال های گذشته برگزار می کردیم و تعطیلی آن برای امسال به دلیل شیوع کرونا، افزود: با درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان

پخش مستقیم اجتماع رضویون سوادکوه از شبکه تبرستان