مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-15دانش

جشنواره های دانشجویی دربستر فضای مجازی برگزار و به تعویق نخواهد افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ مهندس عسکری، در جلسه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که به صورت مجازی برگزار شد، - مدیرکل فرهنگی وزارت علوم گفت:علیرغم شرایط کرونایی کشور عمده فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در بستر مجازی در حال انجام است و هیچ جشنواره ای به تعویق نمی افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ مهندس عسکری، در جلسه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تقدیر از برنامه ریزی مناسب جشنواره عنوان کرد: توفیق خدمت در ساحت قرآن و عترت فرصت مغتنمی برای ما و دانشگاه صنعتی اصفهان است.

عسکری ضمن تقدیر از اهتمام دانشگاه صنعتی اصفهان در برگزاری جشنواره قرآن و عترت، تاکید کرد: فرهنگ تعالی بخش قرآن و عترت همیشه هویت بخش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها بوده است.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف فرهنگی در فعالیت ها تاکید کردند: تاسی به معارف و آموزه های متعالی قرآن و عترت همواره در رشد و بالندگی فعالیت های دانشگاهیان موثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های دانشجویی دربستر فضای مجازی برگزار و به تعویق نخواهد افتاد

جشنواره های دانشجویی دربستر فضای مجازی برگزار و به تعویق نخواهد افتاد