مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-15ورزشي

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم


ویژه برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار ایران همدل، ایران فعال برای اجرا در روزهای 26 مهر تا دوم آبان ماه در قم اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روز 26 مهر ماه هر سال به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش در تقویم کشورمان به ثبت رسیده، روزی که ویژه این قشر مهم از جامعه است و ورزشی ها انتظار دارند مسوولان بلند پایه کشور به شکل ویژه به ورزش توجه کرده و نیازهای این عرصه مهم اجتماعی را برای ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط مرتفع کنند.

  26 مهر: زیارت مزار شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا به همین منظور برنامه های هفته از سوی وزارت ورزش و جوانان برای اداره کل استان ها و هیات های ورزشی اعلام شد و بر این اساس برنامه ویژه روز شنبه 26 مهر ماه به عنوان روز نخست هفته تربیت بدنی و ورزش، زیارت مزار شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا است و این برنامه ها با همکاری ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، هیات پهلوانی و زورخانه ای، صدا و سیما و شهرداری اجرا می شود.

  27 مهر ماه: راه اندازی لیگ بازی های رایانه ای ویژه برنامه روز 27 مهر ماه به عنوان دومین روز این هفته، آوای ورزش در همسایگی، مسابقه مادر و کودک و راه اندازی لیگ بازی های رایانه ای است که با هماهنگی ورزش و جوانان، هیات ورزش های همگانی، سازمان فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم