مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-15سياسي

بوالهوسی تئوریک و دکترین محافظه کاری!


دکترین محافظه کاری و تاکیدی که بر درنگ آمیز کردن تفکر و خویشتن داری در شکل دادن به تحولات می کند، خیلی به کار روشنفکران ما می آید که فکر می کنند در یک سخنرانی یک ساعته می توانند طومار وضع موجود را به نفع وضع مطلوبی به هم بریزند و جامعه ای نابسامان را به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پرویز امینی، عضو هیات علمی دانشگاه شاهد نوشت: جناب حجاریان در آخرین مطلب خود، اصلاح طلبان را به دو گروه تقریرگران حقیقت یا اصلاح طلبان حداکثری و تقلیل گران مرارت یا اصلاح طلبان حداقلی تقسیم کرده است و تلاش کرده بین این دو گروه تلفیقی نیز ایجاد کند.

این تقسیم بندی بیش از آنکه ناظر به مفاهیم جاافتاده جامعه شناسی سیاسی درباره گروه ها و مجموعه های سیاسی و بدنه هوادار آنها باشد و نیز  قابل تطبیق بر تجربه تاریخی جریان اصلاحات در دو دهه گذشته باشد، ناظر به تقسیم قدیسان و مصلحان اجتماعی بشر است.

بنابراین این حرف زیادی غیرواقعی و غیرقابل هضم است که گروهی از اصلاح طلبان مقصد و مقصود خود را در امر سیاسی، کاهش رنج مردم قرار داده اند.

نگاهی به وضعیت تراژیک و تلخ اقتصادی و اجتماعی کنونی ملت ایران در دوره دولت روحانی به عنوان شریک سیاسی آنها نشان می دهد که نه تنها این ادعا از بیخ و بن محلی از اعراب ندارد بلکه آنچه واقعیت دارد، تکثیر مرارت و فلاکت و تحمیل آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوالهوسی تئوریک و دکترین محافظه کاری!

بوالهوسی تئوریک و دکترین محافظه کاری!