مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-15سياسي

آغاز فراخوان پنجمین جشنوراه رسانه ای ابوذر در البرز


فراخوان پنجمین جشنوراه رسانه ای ابوذر در این استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ابراهیم نوروزی فر پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با محوریت وقف و رسانه که به مناسبت آغاز هفته وقف با حضور اصحاب رسانه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: امروز برنامه همایش وقف و رسانه با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان و سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار شد.

وی نقش رسانه ها در مقوله وقف بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: رسانه ها برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت کشور باید از فرهنگ مشارکت مردمی و ترویج وقف استفاده کنند.

رییس بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه رسانه در تراز انقلاب اسلامی اخلاق مدارانه می تواند مردم و خود را به سمت و سوی حیاط طیبه انقلاب اسلامی و اهداف آن را سوق دهند، گفت: وقف یک مصداق بارز است و هدایت آن از طریق رسانه ها انجام می شود.

وی ادامه داد: در تفاهم نامه ای که با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز منعقد شد مقرر شد که یک بخش ویژه جشنواره ابوذر امسال با موضوع نقش وقف در محرومیت زدایی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی افزوده شود.

نوروزی فر در خصوص عناوین قالب در جشنواره ابوذر گفت: این جشنواره در قالب هشت عنوان خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، یادداشت، مقاله، موشن گرافی و فیلم کوتاه برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان پنجمین جشنوراه رسانه ای ابوذر در البرز

آغاز فراخوان پنجمین جشنوراه رسانه ای ابوذر در البرز