مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-15اقتصادي

شام 500 دلاری در بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان (+عکس)


هر چند ویروس برای پول درآوردن از شام و ناهار در هواپیما هم تاثیرش را می گذارد و مهمان ها باید با حفظ فاصله روی صندلی ها بنشینند.

- شام 500 دلاری در بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان (+عکس) هر چند ویروس برای پول درآوردن از شام و ناهار در هواپیما هم تاثیرش را می گذارد و مهمان ها باید با حفظ فاصله روی صندلی ها بنشینند.

بالاترین قیمت برای صرف غذا در هواپیمایی که گوشه فرودگاه پارک شده، حدود 500 دلار تعیین شد.

خطوط هوایی سنگاپور فکر بکری برای پول درآوردن از بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان کرده که به خاطر شیوع کرونا در پارکینک فرودگاه خاک می‌خورد.

سنگاپور ایرلاینز صندلی‌های هواپیمای ایرباس A380 را نه برای پرواز بین قاره‌ای که برای صرف شام و ناهار به فروش گذاشته است.

بالاترین قیمت برای صرف غذا در هواپیمایی که گوشه فرودگاه پارک شده، حدود 500 دلار تعیین شد، اما دو تاریخ اولی که برای فروش بلیت در نظر گرفته شده بود، در عرض نیم ساعت پر شد.

خطوط هوایی سنگاپور که مثل همه شرکت‌های هوایی دیگر ضربه سختی از کرونا خورده بلافاصله دو تاریخ دیگر هم برای کسانی که در لیست انتظار مانده بودند اعلام کرد.

هر چند ویروس برای پول درآوردن از شام و ناهار در هواپیما هم تاثیرش را می‌گذارد و مهمان‌ها باید با حفظ فاصله روی صندلی‌ها بنشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شام 500 دلاری در بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان (+عکس)

شام 500 دلاری در بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان (+عکس)