مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-15اقتصادي

ساخت راه آهن چهارمحال و بختیاری شتاب می گیرد/ پیشرفت 70 درصدی پروژه تا پایان امسال


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه راه آهن استان تا پایان سال جاری به پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد خواهد رسید.

- حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه راه آهن چهارمحال و بختیاری مسیر مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد از سال 1390 تا سال 1397 فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: در حال حاضر کل پروژه پیشرفت فیزیکی زیرسازی 36 درصدی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کل مسیر به طول 92 کیلومتر است و  از ایستگاه حسن آباد (مبارکه در استان اصفهان) آغاز می شود و تا شهرکرد ادامه دارد.

وی افزود: 20 درصد مسیر کوهستانی و صعب العبور است، 44 درصد در دشت و 36 درصد هم در تپه ماهور قرار دارد و حدود 6 کیلومتر مسیر در استان از مجاورت جاده عبور می کند و در سه مورد تقاطع با جاده دارد.

مقصودی اضافه کرد: مسیر دارای 15 تونل است که دو مورد آن بحرانی و یکی به طول یک هزار و 560 متر در قطعه یک و دیگری به طول 700 متر در قطعه 3 که هر دو مطابق با اهداف برنامه در حال پیشرفت و مابقی تونل ها هم کوتاه تر و به طور همزمان در حال حفاری و انجام است.

در حال حاضر کل پروژه دارای 36 درصد پیشرفت فیزیکی زیرسازی است/ جبران عقب ماندگی ها در سه ماه آینده  وی با بیان اینکه قطعه اول به طول 40 کیلومتر از حسن آباد مبارکه تا تنگ بیدکان(مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت راه آهن چهارمحال و بختیاری شتاب می گیرد/ پیشرفت 70 درصدی پروژه تا پایان امسال

ساخت راه آهن چهارمحال و بختیاری شتاب می گیرد/ پیشرفت 70 درصدی پروژه تا پایان امسال