مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-15ورزشي

اسنوکر باز خوزستانی حریف خود را در مسابقات آزاد انگلیس شکست داد


اهواز رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان از برتری اسنوکر باز خوزستان مقابل مرد شماره 16 رنکینگ حرفه ای های جهان خبر داد.

- مجید شیرین کار در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه پنجمین دوره مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس در ورزشگاه مارشال آرنا شهر میلتون کینز پیگیری شد، بیان کرد: حسین وفایی تنها نماینده باقیمانده کشورمان موفق شد جو پری مرد شماره شانزده رنکینگ حرفه ای های جهان را در مدت نزدیک به چهار ساعت رقابت با نتیجه نزدیک چهار بر سه شکست دهد و به جمع 32 نفر برتر این مسابقات راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه این سومین پیروزی وفایی مقابل جو پری است، افزود: حسین وفایی اکنون در رتبه 39 رنکینگ حرفه ای های جهان حضور دارد و با پیروزهای که در این دوره از مسابقات کسب می کند، می تواند جایگاه خود را در رنکینگ جهانی ارتقا دهد.

رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان گفت: وفایی پیش از این لوکاس کلیکرز را با نتیجه چهار بر صفر شکسته داده بود و در مرحله بعدی رقابت ها به مصاف جیمی کلارک خواهد رفت.

شیرین کار در ادامه یادآور شد: سهیل واحدی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که با شکست از اوکانر انگلیسی در دور نخست از گردونه رقابت ها حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنوکر باز خوزستانی حریف خود را در مسابقات آزاد انگلیس شکست داد

اسنوکر باز خوزستانی حریف خود را در مسابقات آزاد انگلیس شکست داد