مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-15اقتصادي

پیش بینی راهکارهای تملک 72 پلاک باقی مانده در طرح توسعه امامزاده


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه با شرایط اقتصادی حاکم در کشور و تغییر قیمت ها باید راه حلی پیدا کرد که مالکان بلافاصله پس از واگذاری پلاک ها بتوانند برای ملکی ک - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سومین جلسه از طرح بازسازی توسعه صحن امام زاده حسن (ع) قزوین با حضور مسئولین استان قزوین در حسینیه امام زاده حسین (ع) برگزار شد.

علی فرخزاد در رابطه با خروجی این جلسه به خبرنگاران گفت: در این جلسه یک بازه زمانی مشخص شد تا طبق آن اداره راه و شهرسازی، شهرداری، میراث فرهنگی و اوقاف که متولیان این امر هستند سازوکار مناسب برای تملک 72 پلاک باقی مانده را پیدا کنند.

وی اذعان کرد: با توجه با شرایط اقتصادی حاکم در کشور و تغییر قیمت ها باید راه حلی پیدا کرد که مالکان بلافاصله پس از واگذاری پلاک ها بتوانند برای ملکی که فروختند یک جایگزین پیدا کنند و در این جلسه راه هایی هم مشخص شد.

فرخزاد تبیین کرد: یکی از برنامه های پیش بینی شده بررسی پلاک های هم جوار و پیشنهاد آن ها به مالکان است که بتوانند این املاک و واحدها را جایگزین ملک خود کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: از طرح های دیگر جایگزین کردن زمین های خامی است که شهرداری آن ها را پیشنهاد می دهد و مالکان می توانند روی این گزینه هم فکر کنند و اگر هم قرار است پول نقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی راهکارهای تملک 72 پلاک باقی مانده در طرح توسعه امامزاده

پیش بینی راهکارهای تملک 72 پلاک باقی مانده در طرح توسعه امامزاده