مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-15سياسي

نوسازی مدارس کیش و ارتقای فعالیت های کیفی آموزشی در جزیره


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از افزایش آمار سرانه دانش آموزان جزیره کیش و بالا بردن فضاهای فیزیکی به منظور ارتقای فعالیت های کیفی آموزشی در کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور مدیرعامل، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، محمدعلی وکیلی سرپرست معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و هیئت همراه در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جزیره کیش دارای تعداد دانش آموزان و دانشجویان برابری است و دانشگاه های برند کشور در این منطقه مستقر هستند، اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه فعالیت های دانش بنیان تحقق یافته و این امکانات در حوزه آموزش عالی و حوزه شرکت های دانش بنیان بستری است برای دانش آموزان جزیره کیش که اولویت نخست شرکت در دانشگاه های برتر کشور را برای آنان فراهم می کند.

وی با اشاره به این که منطقه آزاد کیش از شرایط ویژه ای در سطح کشور برخوردار است و می تواند در حوزه های مختلف به عنوان یک الگو مطرح شود، افزود: زمانی که حداقل 5 درصد شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی مدارس کیش و ارتقای فعالیت های کیفی آموزشی در جزیره

نوسازی مدارس کیش و ارتقای فعالیت های کیفی آموزشی در جزیره