مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-15سياسي

مراکز استانی در طرح تحول حوزه هنری مرکز رشد هنر انقلاب خواهند بود


مراکز استانی در مدیریت جدید حوزه هنری با توجه ویژه به فعالان فرهنگی و ظرفیت های موجود در استان ها و شناسایی استعدادها به مرکز رشد هنر انقلابی تبدیل می شوند.

- همدان-معاون راهبری حوزه هنری گفت: مراکز استانی در مدیریت جدید حوزه هنری با توجه ویژه به فعالان فرهنگی و ظرفیت های موجود در استان ها و شناسایی استعدادها به مرکز رشد هنر انقلابی تبدیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم مرادی صبح پنج شنبه در نشست صمیمی با فعالان فرهنگی و جبهه مقاومت استان همدان با بیان اینکه هر استانی با توجه به زیست بوم و بافت فرهنگی خود دارای ظرفیت های فرهنگی عمیق و گسترده ای است؛ گفت: با شناسایی فرصت ها، تهدیدها، قوت ها و ضعف های فرهنگی، اجتماعی، انسانی در هر استان درصدد برنامه ریزی فرهنگی مختص آن استان هستیم.

مرادی همدان را دارای مفاخر مذهبی، ملی، علمی و تاریخ برجسته و قابل توجه دانست و گفت: همدان کهن با داشتن مفاخری چون میر سید علی همدانی ، ملاحسینقلی همدانی ، شهیدان چیت سازیان ، محمود شهبازی ، سردار حاج حسین همدانی قبل و بعد از انقلاب در رشد اسلام و حفظ انقلاب و جریان سازی های انقلابی نقش آفرین و شاخص بوده است.

وی هنرمندان را راهکار معرفی تاریخ و مفاخر این سرزمین دانست و عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود در حوزه هنری، فعالان فرهنگی همسو،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز استانی در طرح تحول حوزه هنری مرکز رشد هنر انقلاب خواهند بود

مراکز استانی در طرح تحول حوزه هنری مرکز رشد هنر انقلاب خواهند بود