مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-15سياسي

موقوفات متناسب با نیاز جامعه امروزی در ساوه نداریم


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه کارکرد وقف باید برطرف کردن نیازهای جامعه باشد، گفت: موقوفات متناسب با نیاز و شرایط امروزی جامعه وجود ندارد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه کارکرد وقف باید برطرف کردن نیازهای جامعه باشد، گفت: موقوفات متناسب با نیاز و شرایط امروزی جامعه وجود ندارد.

حجت الاسلام سعید عطاءاللهی امروز پنجشنبه 24 مهرماه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف با تاکید بر اینکه وقف باید متناسب با شرایط و زمان در هر مقطعی از تاریخ بشری صورت گیرد، اظهار کرد: در مقطعی از تاریخ نیاز جامعه به روضه خوانی برای ترویج فرهنگ حسینی در دوران حکومت مستبدان و حکامی بود که مخالف روضه خوانی و عزاداری بودند که بخش قابل توجهی از واقفین اموال و دارایی خود را برای روضه خوانی سیدالشهداء با هدف ترویج ارزش های اسلامی و زنده نگه داشتن مکتب اسلام ناب محمدی (ص) وقف می کردند.

وی افزود: امروز نیاز اصلی جامعه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، ازدواج جوانان، تهیه جهیزیه، تامین دارو و نیازهای درمانی است که متاسفانه واقفان در این موضوعات کمتر وقف می کنند و باید گفت که در شهرستان ساوه چنین موقوفاتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات متناسب با نیاز جامعه امروزی در ساوه نداریم

موقوفات متناسب با نیاز جامعه امروزی در ساوه نداریم