مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-15سياسي

اظهارنظر عجیب در یک برنامه تلویزیونی/ قلعه ایرج را غول ها ساختند!


در یکی از برنامه های تلویزیونی که درباره معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان پیشوای ورامین است، اظهارنظری از فردی منتشر شده که اعلام می کند قلعه ایرج را غول ها ساختند! - در یکی از برنامه های تلویزیونی که درباره معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان پیشوای ورامین است، اظهارنظری از فردی منتشر شده که اعلام می کند قلعه ایرج را غول ها ساختند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدتی است که برنامه های تلویزیونی متعددی درباره معرفی جاذبه های گردشگری استان تهران در شبکه 5 تهران تهیه و پخش می شود.

اگر ساعت نامناسب پخش این برنامه ها اجازه تماشا به بینندگان بدهد، گاهی اطلاعات اشتباه و بی پایه و اساس و بعضاً نامناسبی به مخاطبان می دهند که به جای ترویج و توسعه دانش سفر و گردش و شناخت از محیط پیرامونی، مخاطب را گمراه می کند.

آنچنان که در خیلی از این برنامه ها که بخشی از آنها رفتن به طبیعت و حفظ محیط زیست در کنار لذت بردن از جاذبه هاست، کمتر به محیط زیست توجه می شود و شاهد هستیم که فردی در طبیعت آتش درست می کند آن هم بدون هیچ حفاظ و عایقی.

این بار اما یک اتفاق جالب تر رخ داد.

فردی در یکی از این برنامه ها که در روزهای اخیر از شبکه تهران پخش شد، اعلام می کند که قلعه تاریخی ایرج در شهرستان پیشوای ورامین توسط غول ها ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر عجیب در یک برنامه تلویزیونی/ قلعه ایرج را غول ها ساختند!

اظهارنظر عجیب در یک برنامه تلویزیونی/ قلعه ایرج را غول ها ساختند!