مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-15اجتماعي

هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان زنجان گفت: هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند.

- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان زنجان: هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند ایسنا/زنجان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان زنجان گفت: هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، منصور مختاری در جلسه ساماندهی عریضه نویسان زنجان که با حضور رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی عمرانی و پشتیبانی، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب و معاون دادستان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی عریضه نویسان یکی از برنامه های دادگستری استان بود تا ضمن ساماندهی آنان، به مسائل و مشکلات آنان نیز رسیدگی شود.

وی افزود: هماکنون تعداد 10 عریضه نویس در زنجان فعالیت دارند که از این تعداد 4 نفر خانم و 6 نفر آقا هستند که مقرر شد تعداد عریضه نویسان مستقر از 10 به 14 نفر افزایش پیدا کند.

این مسئول ادامه داد: این جلسه که با موضوع افزایش تعرفه عریضه نویسان برگزار شده بود، پس از بررسی و تبادل نظر میان دو طرف، با توجه به اینکه افزایش 5 درصدی تعرفه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند

هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند