مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-15حوادث

دزد حرفه ای برای بار دوازدهم به زندان رفت


ساعت یک بامداد دو شب پیش واحد گشت کلانتری 111 هفت چنار حین گشت زنی در محله نواب به رفتار های فردی که کنار یک دستگاه خودروی پیکان وانت ایستاده بود و با مشاهده آنان پا به فرار گذاشت ظنین شد و دستور ایست صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از روزنامه شرق، متهم بدون اعتنا به هشدار مأموران همچنان به فرار خود ادامه داد و در طول مسیر تعدادی ابزارآلات را که در داخل جیبش بود، به بیرون پرتاب کرد.

مأموران موفق شدند پس از تعقیب و گریزی متهم را دستگیر کنند و در بازرسی خودروی وانت‌پیکان مشخص شد متهم با تخریب شیشه و بازکردن در خودرو و همچنین کشیدن سیم کاپوت قصد سرقت باتری خودرو را داشته که حضور مأموران در محل مانع از سرقت شده است.

با انتقال متهم 47 ساله به کلانتری مشخص شد که او سابقه‌دار است و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و تاکنون 11 مرحله روانه زندان شده است.

سرهنگ هادی زمانیان، رییس کلانتری 111 هفت‌چنار، با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به 30 فقره سرقت باتری خودرو پس از رهایی از زندان و فروش آن به ضایعاتی اعتراف کرد، اضافه کرد: شناسایی مال‌باختگان در دستور کار مأموران قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزد حرفه ای برای بار دوازدهم به زندان رفت

دزد حرفه ای برای بار دوازدهم به زندان رفت