مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-15سياسي

فراخوان شناسایی استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی


صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوان منتشر کرد.

- صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوان منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این راستا، رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه تجهیزات پزشکی روز 26 آبان ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه گذار هستند می توانند تا شنبه 17 آبان ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل demoday@inif.

ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جذب استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی از طریق این فراخوان امکانپذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال 1398 در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری های پیشرفته و اولویت دار، در قالب برنامه هم سرمایه گذاری با صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان شناسایی استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی

فراخوان شناسایی استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه تجهیزات پزشکی