مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-15بين الملل

یکجانبه گرایی آمریکا تهدید واقعی حقوق بشر است


نماینده ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد یکجانبه گرایی آمریکا را تهدید واقعی حقوق بشر در جهان دانست و از بی اقدامی مجامع مربوطه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، محمد زارعیان روز چهارشنبه در نشست کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با حضور میشل باشله کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزایش یکجانبه‌گرایی را یک تهدید واقعی جهانی برای حمایت و ارتقای حقوق بشر دانست و افزود: تاثیر و دامنه اقدامات اجباری یکجانبه غیرقانونی که به مردم ایران تحمیل شده است، حتی در زمان شیوع بیماری همه‌گیری تشدید شده است.

نماینده ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادامه داد: دولت آمریکا منافع سیاسی شهروندان ایران را به ویژه آسیب‌پذیرترین آنها از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و افرادی که نیاز به مراقبت های پزشکی دارند، هدف قرار داده است.

این چیزی جز تروریسم اقتصادی نیست.

زارعیان با ابراز تاسف از اقدامات یکجانبه آمریکا تاکید کرد: ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان تحت اقدامات اجباری یک جانبه قرار گرفته اند اما توجه لازم به این جنایت و نسل‌کشی ناشی از نقض گسترده حقوق بشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکجانبه گرایی آمریکا تهدید واقعی حقوق بشر است

یکجانبه گرایی آمریکا تهدید واقعی حقوق بشر است