مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-15اقتصادي

آمادگی وزارت تعاون برای واگذاری برخی فعالیت ها به جهاد دانشگاهی لرستان


معاون وزیر تعاون با اشاره به آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تعامل بیشتر با جهاد دانشگاهی، گفت: در سطح استان نیز آمادگی هرگونه همکاری، - ایسنا/لرستان معاون وزیر تعاون با اشاره به آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تعامل بیشتر با جهاد دانشگاهی، گفت: در سطح استان نیز آمادگی هرگونه همکاری، انعقاد قرارداد و برون سپاری فعالیت ها به جهاد دانشگاهی وجود دارد.

حاتم شاکرمی در گفت وگو با ایسنا جهاد دانشگاهی را از ظرفیت های مهم کشور دانست و گفت: امیدواریم در حوزه های مختلف شاهد هماهنگی و همکاری بیشتر و بهتر جهاددانشگاهی لرستان با وزارت تعاون باشیم.

وی با بیان اینکه در سطح ملی قراردادهایی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد، افزود: اگر جهاد دانشگاهی لرستان می تواند در قالب تفاهم نامه منعقد شده، فعالیت هایی انجام دهد این آمادگی هم از طرف وزارت تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود دارد.

شاکرمی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی دارای پتانسیل های علمی، آموزشی و تحقیقاتی در زمینه بازاریابی محصولات و تحقیقات است، افزود: مضاف بر این اگر طرح های دیگری که بتواند به رونق اشتغال کمک کند، آمادگی انعقاد قرارداد با جهاد دانشگاهی لرستان وجود دارد و در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت تعاون برای واگذاری برخی فعالیت ها به جهاد دانشگاهی لرستان

آمادگی وزارت تعاون برای واگذاری برخی فعالیت ها به جهاد دانشگاهی لرستان