مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-14اقتصادي

تولید نفت شیل آمریکا 123 هزار بشکه کاهش می یابد


اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که تولید نفت شیل ایالات متحده در نوامبر امسال 123 هزار بشکه در روز کاهش می یابد و به 7 میلیون و 690 هزار بشکه در روز می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) در برآورد ماهانه خود در روز سه شنبه (22 مهرماه) اعلام کرد که انتظار می رود تولید نفت شیل ایالات متحده آمریکا در ماه نوامبر 123 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 7 میلیون و 690 هزار بشکه در روز برسد.

این رقم بزرگ ترین افت از ماه مه است.

بر اساس این برآورد، پیش بینی می شود که مجموع تولید برای سومین ماه پیاپی کاهش یابد و انتظار می رود که بیشتر از هفت تولیدکننده اصلی نفت شیل در ماه نوامبر تولید خود را کاهش دهند.

تولیدکنندگان نفت و گاز ایالات متحده آمریکا در حالی که بازار جهانی نفت به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش تقاضا روبه رو شده است، هزینه ها و تولید خود را کاهش داده اند.

با این وجود، شرکت های انرژی ایالات متحده آمریکا هفته گذشته برای نخستین بار از ژوئن 2018 شمار دکل های نفت و گاز طبیعی را افزایش دادند، زیرا با افزایش قیمت نفت خام و رسیدن آن به 40 دلار برای هر بشکه تولیدکنندگان حفاری را دوباره آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت شیل آمریکا 123 هزار بشکه کاهش می یابد

تولید نفت شیل آمریکا 123 هزار بشکه کاهش می یابد