مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 20:152020-10-14اقتصادي

برنامه توسعه منطقه ای لرستان تدوین می شود/ اجرای طرح های ویژه تامین معیشت مردم


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مشارکت فرمانداران شهرستان ها، برنامه توسعه منطقه ای ویژه تامین اشتغال و معیشت مردم تدوین و اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی منصوری شامگاه چهارشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه یک برنامه کلی تحت عنوان اشتغال فراگیر در کشور در حال اجراست، اظهار داشت: مهم ترین مؤلفه این است که در هر استان رشته فعالیت هایی که دارای تأثیر بیشتری بر اقتصاد و اشتغال استان هستند را در اولویت قرار می دهیم و به توسعه آنها توجه می کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه اشتغال روستایی و عشایری را در دستور کار داریم، تصریح کرد: در لرستان با توجه به اینکه بخش عمده ای از جمعیت روستایی و عشایری است سهم عمده ای در نظر گرفته شده و تاکنون 250 میلیارد تومان در این بخش پرداخت شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: به دلیل شرایط خاص لرستان، در گام اول 100 میلیارد و سپس 150 میلیارد به این رقم اضافه کردیم، 50 میلیارد اختصاصاً بعد از اتفاق سیل اختصاص یافت که غالباً تسهیلات کم بهره با سود 4، 6 و 10 درصدی است.

منصوری با اشاره به اینکه برنامه توسعه مشاغل خانگی در دست اجرا داریم که بخشی از آن وام و بخشی هم مربوط به توسعه مشاغل خانگی شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه توسعه منطقه ای لرستان تدوین می شود/ اجرای طرح های ویژه تامین معیشت مردم

برنامه توسعه منطقه ای لرستان تدوین می شود/ اجرای طرح های ویژه تامین معیشت مردم