مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 19:152020-10-14اقتصادي

جزییات واگذاری اراضی ملی برای احداث کشت و صنعت در آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، جزییات واگذاری اراضی ملی به منظور راه اندازی کشت و صنعت های کوچک مقیاس در استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که بخش خصوص متقاضی راه اندازی کشت وصنعت در استان است، اظهار داشت: اجرای طرح ایجاد کشت و صنعت های کوچک مقیاس، ابتدا برای شهرستان های مرند و شبستر مطرح شده بود اما به دلیل این که شبستر در حوضه دریاچه ارومیه قرار گرفته و بر اساس مصوبه ستاد احیای دریاچه ارومیه امکان، آبی کردن اراضی دیم در این منطقه وجود ندارد.

وی افزود: اکنون نیز طرح راه اندازی کشت و صنعت های کوچک مقیاس عمدتا در شهرستان های خداآفرین، جلفا، سراب و بستان آباد انجام می گیرد که در این زمینه متقاضیانی که مایل به فعالیت در امر کشاورزی هستند می توانند درخواست خود را به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ها ارائه بدهند تا امکان تولید، کشاورزی و فرآوری محصولات به صورت کشت و صنعت فرد متقاصی بررسی شود.

 وی ادامه داد: وسعت کشت و صنعت های کوچک مقیاس می تواند از 50 تا 170 هکتار را شامل شود.

فتحی در خصوص اراضی مختص این طرح، اظهار کرد: ممکن است برخی از کشاورزان و سرمایه گذاران، در اراضی شخصی خود کشت و صنعتی را تاسیس کنند که در این راستا مجوزهای لازم بدون مشکل صادر می شود اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واگذاری اراضی ملی برای احداث کشت و صنعت در آذربایجان شرقی

جزییات واگذاری اراضی ملی برای احداث کشت و صنعت در آذربایجان شرقی