مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-14سياسي

قلع وقمع ساخت وساز غیرمجاز در منطقه گردشگری «گلدشت» بروجرد


مدیر جهاد کشاورزی بروجرد از قلع وقمع ساخت وساز غیرمجاز در روستای گردشگری «گلدشت» بروجرد و آزادسازی اراضی کشاورزی منطقه خبر داد.

- بروجرد- مدیر جهاد کشاورزی بروجرد از قلع وقمع ساخت وساز غیرمجاز در روستای گردشگری گلدشت بروجرد و آزادسازی اراضی کشاورزی منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله نباتی شامگاه چهارشنبه با اشاره به حفظ و حراست از اراضی کشاورزی در شهرستان بروجرد گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون یک مورد قلع و قمع بنا شامل ساختمان و آلاچیق با حکم دادستان شهرستان، حضور معاون امور اراضی سازمان، همکاری نیروی انتظامی و عوامل اجرایی شهرداری در روستای گلدشت انجام شد.

وی افزود: از آنجا که اراضی زراعی و باغی دارای مرغوب ترین نوع خاک و منبع عمده تولید محصولات کشاورزی و عامل تأمین امنیت غذایی هستند، لذا قانون صراحتاً اعلام داشته که تغییر این زمین ها به هر شکل ممکن از جمله فنس کشی، دیوار کشی، ساخت بنا و … ممنوع است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تاکید کرد: همشهریان عزیز پیش از هرگونه تغییر کاربری در این اراضی از اداره امور اراضی شهرستان استعلام کنند.

براساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون 22 مورد از ساخت و ساز اراضی کشاورزی که بدون طی مراحل قانونی و به صورت غیر مجاز تغییر کاربری داده شده بودند با حکم مستقیم دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع وقمع ساخت وساز غیرمجاز در منطقه گردشگری «گلدشت» بروجرد

قلع وقمع ساخت وساز غیرمجاز در منطقه گردشگری «گلدشت» بروجرد