مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-14سياسي

ساده زیستی از ویژگی های بارز شهید همدانی و سلیمانی


مسئول تفحص سیره شهدای کشور با اشاره به گوشه هایی از زندگی شهید همدانی و شهید سلیمانی، ساده زیستی را از ویژگی های بارز شهدا به ویژه این دو شهید بزرگ جبهه مقاومت برشمرد.

- حجت الاسلام حسین جوشقانی در مراسم پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی که در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، ضمن تبیین و بررسی برخی وقایع در تاریخ صدر اسلام، بر اهمیت ولایتمداری تأکید کرد و یکی از ویژگی های بارز شهدای مدافع حرم را ولایتمداری دانست.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم به ویژه شهید همدانی، از حضور مهمانان ورعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم قدردانی کرد.

سرهنگ محمود بداغی یکی از وظایف خطیر مردم در این روزها را رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری دانست و گفت: نیروهای سپاه کبودراهنگ نیز به مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای پیشگیری از شیوع کروناویروس و فرهنگسازی و آموزش رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار تیم سلامت، مسئولان و مردم هستند.

در ادامه یادواره شعرسرایی حاج غفار حاجی یی شاعر توانمند و ولایی کبودراهنگ با شعرخوانی خود و اجرای دو سرود توسط گروه نورالمهدی همدان فضای عرفانی و معنوی در مراسم یادواره شهید ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده زیستی از ویژگی های بارز شهید همدانی و سلیمانی

ساده زیستی از ویژگی های بارز شهید همدانی و سلیمانی