مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-14اقتصادي

یک میلیون و 200 هزار نفر در تابستان امسال نسبت به سال گذشته بیکار شدند


در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر شغل خود را از دست داده اند که البته میزان بیکاری در بسیاری از کشورهای صنعتی بسیار بیشتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی استاندارد برگزار شد ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: امروز مردم کشور نیز به نشان استاندارد بر روی کالاها و محصولات توجه جدی دارند و این حساسیت جامعه تا حدی ارتقا پیدا کرده که مردم نه تنها به استاندارد کالا بلکه حتی به برند محصولات نیز توجه دارند.

وی با تأکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد باید حساسیت ویژه ای نسبت به استاندارد کالاهای تولیدی در کشور داشته باشد خاطرنشان کرد: کشورهای همسایه نظیر افغانستان، ترکیه، عراق و آذربایجان از مهمترین مقاصد صادراتی ایران هستند و لازم است دستگاه هایی نظیر سازمان ملی استاندارد با کشورهای هدف صادراتی ایران به تفاهم و توافقاتی برسند تا فرایند صادرات برای صادرکنندگان کشور تسهیل شود.

جهانگیری با قدردانی از رییس سازمان ملی استاندارد و دست اندرکاران این سازمان به خاطر اقدامات انجام شده در عرصه داخلی و بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 200 هزار نفر در تابستان امسال نسبت به سال گذشته بیکار شدند

یک میلیون و 200 هزار نفر در تابستان امسال نسبت به سال گذشته بیکار شدند