مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 16:502020-10-14سياسي

بهره برداری از مرکز جامع سلامت خیرساز در زرند/سنگ بنایی که فرزندان خیر تکمیل کردند


با کمک 12 میلیارد ریالی خانواده مرحوم حاج یدالله متصدی زرندی، مرکز جامع سلامت در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، علی صادق زاده در آیین افتتاح مرکز جامع سلامت ضمن تقدیر از خانواده زنده یاد حاج یدالله متصدی زرندی اظهار داشت: کار خیری که با احداث ساختمان مرکز جامع سلامت انجام شده، بسیار بااهمیت و ستودنی ست و بای مردم شهرستان زرند مایه آرامش و ارتقاء سطح خدمات سلامت خواهد بود.

فرماندار زرند با تاکید بر اینکه خیران حوزه سلامت معامله ای پرسود با خداوند متعال انجام می دهند، افزود: بخش سلامت به عنوان یکی از شاخصه های مهم در امر توسعه  کشور است.

وی تصریح کرد: امیدواریم اینگونه حرکات خیرخواهانه در این شهرستان تداوم داشته باشد، زیرا بدون مشارکت مردم رسیدن به نقطه ایده آل از سطح سلامت میسر نخواهد بود.

علی رشیدی رییس شبکه بهداشت و درمان زرند هم با اشاره به احداث این مرکز خیرساز در حوزه سلامت گفت: اعمال خیران باقیات صالحات است و این مرکز با کمک خیر، با عشق و علاقه احداث شد و امیدواریم با تلاش دست اندر کاران این مرکز، در آینده شاهد رضایتمندی بیش از پیش مردم منطقه باشیم .

بهره مندی 15 هزار نفر از خدمات مرکز جامع سلامت  ماشاءالله عرب پور رییس مرکز بهداشت زرند هم  اظهار داشت: این ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت خیرساز در زرند/سنگ بنایی که فرزندان خیر تکمیل کردند

بهره برداری از مرکز جامع سلامت خیرساز در زرند/سنگ بنایی که فرزندان خیر تکمیل کردند