مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 16:452020-10-14بين الملل

دستور رییس جمهوری چین به ارتش: آماده جنگ باشید


رییس جمهوری چین که برای بازدید از یکی از استان های جنوبی این کشور راهی استان «گوانگ دونگ» شده بود در دیدار با تنفگداران ارتش این کشور از آنها خواست تا «تمام فکر و انرژی خود را بر آمادگی در جنگ احتمالی» متمرکز کنند.

- رییس جمهوری چین که برای بازدید از یکی از استان های جنوبی این کشور راهی استان گوانگ دونگ شده بود در دیدار با تنفگداران ارتش این کشور از آنها خواست تا تمام فکر و انرژی خود را بر آمادگی در جنگ احتمالی متمرکز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، شی جینگ پینگ، رییس جمهوری چین که به مناسبت چهلمین سالگرد شکل گیری منطقه آزاد اقتصادی شنزن به شهر چاوژو سفر کرده بود در این دیدار از نیروی دریایی ارتش آزادی بخش خلق چین خواست همچنان کاملا وفادار، خالص و قابل اعتماد بمانند و حالت آماده باش خود را برای یک جنگ احتمالی حفظ کنند.

منطقه آزاد شنزن در سال 1980 و با جذب سرمایه های خارجی تاسیس شد و با اجرای موفقیت آمیز این پروژه، حالا شنزن به قدرت اقتصادی دوم چین تبدیل شده است.

این اظهارات زمانی مطرح می شود که تنش های میان آمریکا و چین بعد از شیوع ویروس کرونا، اوضاع هنگ کنگ و همچنین مساله تایوان اوج گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز کاخ سفید قصد دارد با مجوز کنگره، تسلیحات نظامی پیشرفته به تایوان بفروشد، این در حالیست که مقام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهوری چین به ارتش: آماده جنگ باشید

دستور رییس جمهوری چین به ارتش: آماده جنگ باشید