مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 15:102020-10-14پزشكي

گام دوم اجرایی خدمات پزشکی از راه دور کلان منطقه 9 آغاز شد


گام دوم خدمات پزشکی از راه دور در کلان منطقه 9 کشور با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و رییس کمیته ملی پاد، رییس و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه این مراسم که در بیمارستان قائم مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه یکی از ظرفیت هایی که از ستاد ملی کرونا استفاده کردیم، مصوبه و آیین نامه خدمات تله مدیسین یا دوراپزشکی است.

وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی مکلف به راه اندازی این خدمات و بیمه ها نیز مکلف به پذیرش و پرداخت الکترونیکی اسناد خدمات دوراپزشکی شدند.

وی افزود: بیمه ها تضمین کننده راه اندازی سراسری خدمات دوراپزشکی هستند.

زیرساخت های مورد نیاز این خدمات در وزارت بهداشت فراهم شده و امروز دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان یک دانشگاه پیشرو این خدمات را راه اندازی کرده و این امکان برای شهرهای دور در استان خراسان بزرگ وجود دارد که ویزیت و همچنین مشاوره از راه دور، انجام شود.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیرساخت مشاوره از راه دور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمات غیراورژانسی است، اما امکان وجود دارد که مشاوره به صورت شبانه روزی انجام شود و برای بیماران بستری در بخش های مختلف برای گروه های مختلف پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم اجرایی خدمات پزشکی از راه دور کلان منطقه 9 آغاز شد

گام دوم اجرایی خدمات پزشکی از راه دور کلان منطقه 9 آغاز شد