مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-14سياسي

تعیین تکلیف سریع نیروهای انتقالی از ستاد به دادگستری استان تهران


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بر تعیین تکلیف سریع نیروهای انتقالی از ستاد به دادگستری استان تهران، تاکید کرد.

- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بر تعیین تکلیف سریع نیروهای انتقالی از ستاد به دادگستری استان تهران، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه اعلام کرد: امین حسین رحیمی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در بخش های مختلف اداره کل کارگزینی اداری حضور یافت و با مدیرکل و کارکنان کارگزینی اداری دیدار کرد.

در این دیدار امین حسین رحیمی ضمن قدرانی از تلاش همکاران محترم کارگزینی اداری و اطلاع از امور جاری اداره کل کارگزینی اداری و بررسی روند ارائه خدمات با کارکنان این امور گفت وگو و بر تسریع تسهیل امور و شناسایی و رفع مشکلات تأکید کرد.

از محورهای مهم این دیدار تاکید بر تعیین تکلیف سریع نیروهایی بود که بر اثر تغییرات تشکیلات ستادی قوه قضاییه فاقد پست شده اند و قرار است در دادگستری استان تهران خدمت کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: در این جابجایی و تغییر پست ها به هیچ وجه نباید حقوق کارمندان کم شود و برای افرادی که پست همطراز در دادگستری وجود نداشته باشد، پست با نام (همان پست فعلی کارمندان) ایجاد می شود لذا همکاران عزیزی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف سریع نیروهای انتقالی از ستاد به دادگستری استان تهران

تعیین تکلیف سریع نیروهای انتقالی از ستاد به دادگستری استان تهران