مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-14اجتماعي

اولین مرکز جامع درمانی و بازتوانی معتادان در شیراز افتتاح شد


مدیرکل بهزیستی فارس از افتتاح مرکز جامع درمانی و بازتوانی از افراد به اختلال مصرف مواد مبتنی بر تداوم درمان در شیراز در فضایی به مساحت 3600 متر مربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، محمدصادق کشفی نژاد با بیان اینکه این مرکز تکمیل کننده حلقه درمانی است، اظهار داشت: بیمار پس از ورود به مرکز طی سه مرحله  سم زدایی و بازتوانی اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی و مقابله با وسوسه های بازگشت و پیشگیری تحت نظر خواهد بود.

وی افزود: سم زدایی فرد به مدت 14 روز و بازتوانی اجتماعی به مدت سه و نیم ماه و آموزش های پیشگیری و مهارت های زندگی پس از ترخیص به مدت یکسال انجام می شود.

کشفی نژاد انجام درمان های دارویی، غیردارویی و آموزش را از مزیت های این مرکز عنوان و خاطر نشان کرد : در این مرکز در هر دوره 60 نفر پذیرش شده که زیر نظر روانشناسان و مددکاران تحت درمان قرار می گیرند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استاندار فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه بحث های آسیب شناسی بسیار وسیع هستند،اظهار داشت: هیچ آسیب اجتماعی به صورت جداگانه وجود ندارد و همه این مشکلات یک منشآ دارند که با هدف گذاری می توان تا حدودی آنها را کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز جامع درمانی و بازتوانی معتادان در شیراز افتتاح شد

اولین مرکز جامع درمانی و بازتوانی معتادان در شیراز افتتاح شد