مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-14سياسي

شاخص های پرداخت حق التدریسی ها در دانشگاه فنی و حرفه ای بازنگری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در حاشیه جلسه هیأت رییسه دانشگاه با اشاره به مسائل مطروحه در این نشست از برنامه ریزی منسجم در خصوص تأمین تجهیزات .

- دبیر هیأت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: بازنگری شاخص های پرداخت حق التدریس، تشکیل اتاق های فکر استانی برای ارتقای کیفیت آموزشی و پیگیری مطالبات دانشجویی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در حاشیه جلسه هیأت رییسه دانشگاه با اشاره به مسائل مطروحه در این نشست از برنامه ریزی منسجم در خصوص تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز اعضای هیأت علمی و کادر آموزشی در کارگاه ها و آزمایشگاه ها خبر داد و گفت: در این جلسه نحوه تخصیص پژوهانه اعضای هیأت علمی مورد بررسی قرار گرفت و بر حضور اساتید دانشکده ها و آموزشکده ها براساس مقررات و آیین نامه های استخدامی تأکید شد.

دبیر هیأت رییسه دانشگاه بر ضرورت تشکیل تمامی کلاس های واحد های تابعه به صورت مجازی و برگزاری کلاس های عملی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و ستاد های استانی با نظارت مدیران مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های پرداخت حق التدریسی ها در دانشگاه فنی و حرفه ای بازنگری شد

شاخص های پرداخت حق التدریسی ها در دانشگاه فنی و حرفه ای بازنگری شد