مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-14اجتماعي

کاروان مهربانشاط در راه مدارس محروم فارس/ سرانه 24 صدم متری ورزش دانش آموزی


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که همزمان با هفته تربیت بدنی، کاروان مهر با نشاط با هدف تامین تجهیزات ورزشی مدارس محروم و کم برخوردار استان به این مدارس اعزام خواهد شد.

- احمدعلی قهرمانی چهارشنبه 23 مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهر آغاز می شود، گفت: کاروان مهربا نشاط در واقع حامل تجهیزات بادوام ورزشی است که برای نصب و استفاده در مدارس محروم و کم برخوردار در نظر گرفته شده است.

او اعتبار تامین این تجهیزات را بالغ بر600 میلیون تومان ذکر و با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی مدارس استان فارس هم اینک 24 صدم متر مربع برای هر دانش آموز و میانگین کشوری 33 صدم درصد است، افزود: اداره نوسازی آموزش پرورش فارس با رویکرد افزایش سرانه فضای ورزشی به دنبال آن است تا سرانه را به 27 صدم مترمربع افزایش دهد.

قهرمانی با اشاره به اینکه در فارس باید برای 900 هزار دانش آموز فضای ورزشی در نظر داشته باشیم، عنوان کرد: این در حالی است که همه ساله به آمار دانش آموزان نیز افزوده می شود.

او با بیان اینکه براساس آمارها، 21 در صد از نونهالان و نوجوانان چاق و یا اضافه وزن داشتند، گفت: برنامه ای با نام طرح کوچ برای نخستین بار اجرا خواهیم کرد تا بر اساس آن نیز کنترل وزن و چاقی دانش آموزان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان مهربانشاط در راه مدارس محروم فارس/ سرانه 24 صدم متری ورزش دانش آموزی

کاروان مهربانشاط در راه مدارس محروم فارس/ سرانه 24 صدم متری ورزش دانش آموزی