مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-14حوادث

کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 31 هزار و 200 لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 31 هزار و 200 لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری، ظهر امروز (23 مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی سوخت قاچاق در بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از وجود سوخت قاچاق در یکی از روستاهای بخش شیبکوه با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده و در بازرسی از محل مقدار 31 هزار و 200 لیتر گازوییل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را که داخل مخازنی مخصوص نگهداری می شد، کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه قاچاق سوخت و کالا ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می کند از شهروندان خواست به منظور برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان، اخبار و اطلاعات خود را در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان