مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-14اجتماعي

افتتاح اولین مرکز جامع بازتوانی معتادان در شیراز


نخستین مرکز جامع درمانی و بازتوانی افراد دچار اختلال مصرف مواد(معتاد) مبتنی بر تداوم درمان شیراز در فضایی به مساحت 3600 متر مربع افتتاح شد.

- ایسنا/فارس نخستین مرکز جامع درمانی و بازتوانی افراد دچار اختلال مصرف مواد(معتاد) مبتنی بر تداوم درمان شیراز در فضایی به مساحت 3600 متر مربع افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان فارس چهارشنبه 23 مهر در حاشیه افتتاح نخستین مرکز جامع بازتوانی افراد دچار اختلال مصرف مواد شیراز، به خبرنگاران گفت: این مرکز تکمیل کننده حلقه درمانی برای افراد معتاد است.

محمدباقر کشفی نژاد ادامه داد: بیمار پس از ورد به مرکز طی سه مرحله سم زدایی و بازتوانی اجتماعی و آموزش مهارتهای زندگی و مقابله با وسوسه های و بازگشت و پیشگیری تحت نظر خواهد بود.

او افزود: سم زدایی فرد به مدت 14 روز و بازتوانی اجتماعی به مدت سه و نیم ماه و آموزش های پیشگیری و مهارتهای زندگی پس از ترخیص به مدت یکسال انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس، انجام درمان های دارویی، غیردارویی و آموزش را از مزیت های این مرکز عنوان و خاطرنشان کرد: در این مرکز هر دوره 60 نفر پذیرش می شوند که زیر نظر روانشناسان و مددکاران تحت درمان قرار می گیرند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس نیز با بیان اینکه مباحث آسیب شناسی بسیار وسیع هستند، افزود : هیچ آسیب اجتماعی به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز جامع بازتوانی معتادان در شیراز

افتتاح اولین مرکز جامع بازتوانی معتادان در شیراز