مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-14سياسي

دانشگاه میبد و اداره استاندارد یزد تفاهم نامه همکاری نوشتند


همزمان با پنجمین روز از هفته استاندارد، دانشگاه میبد و اداره کل استاندارد استان یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و همچنین به منظور گسترش همکاری های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در زمینه تدوین استانداردهای مورد نیاز، دانشگاه میبد و اداره کل استاندارد یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

محمدرضا زارع بنادکوکی مدیرکل اداره استاندارد یزد با بیان این که این تفاهم نامه همکاری که مشتمل بر چهار ماده و 30 بند است، اظهار کرد: در اختیار قرار دادن امکانات پژوهشی، آزمایشگاه ها، اسناد و مدارک علمی به منظور بهره برداری کارشناسان اداره کل استاندارد از جمله دلایل انعقاد این تفاهم همکاری است.

وی افزود: همکاری در زمینه تالیف، ترجمه و نشر کتب، مقالات، اسناد استاندارد واجرای طرح های تحقیقاتی مورد نیاز استاندارد یزد، هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از جمله تعهدات دانشگاه میبد است.

عباس کلانتری خلیل آباد، رییس دانشگاه میبد نیز هنگام امضاء این تفاهم نامه گفت: مسئولین این دانشگاه آماده همکاری کامل در زمینه های نوشته شده در متن تفاهم نامه هستند ضمن این که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه میبد و اداره استاندارد یزد تفاهم نامه همکاری نوشتند

دانشگاه میبد و اداره استاندارد یزد تفاهم نامه همکاری نوشتند