مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-14دانش

وقتی مسئولان فقط برای مردم نسخه می پیچند


برگزاری جلسات شورای اداری در کنار تاکید بر پرهیز از جلسات غیرضروری و استفاه از تکنولوژی روز، چقدر در رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم موثر است؟ آیا برگزارکنندگان نباید الگو باشند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری شده اند که از این تعداد 85 نفر فوت کرده اند.

جواد باذلی از ابتلای 143 نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گناباد به کرونا تاکنون خبر داد و افزود: 59 دانشجو، 19 دانش آموز و 38 معلم در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

وی، کاهش آمار مبتلایان را نیازمند پرهیز از ترددهای غیرضروری، عدم برگزاری اجتماع ها و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم عنوان کرد.

فرماندار گناباد هم در این جلسه با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان گفت: از مردم تقاضا داریم که هشدارها را جدی بگیرند و وضعیت را درک کنند چون وضعیت کشور از نظر کرونا به سمت فوق حاد پیش می رود.

حامد قربانی افزود: پنج هزار کارمند شهرستان گناباد می توانند الگوی خوبی در زمینه مقابله با کرونا باشند و زیرمجموعه ها و خانواده های خود را با خطرهای آن آگاه کنند.

وی به کاهش 22درصدی استفاده از ماسک در این شهرستان نسبت به ماه گذشته اشاره و تصریح کرد: در نامه ای به همه ادارات شهرستان گناباد ابلاغ کردیم که برگزاری همایش ها و مراسم های بزرگ تا اطلاع ثانوی منوط به اخذ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مسئولان فقط برای مردم نسخه می پیچند

وقتی مسئولان فقط برای مردم نسخه می پیچند