مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-14اقتصادي

تجهیزات آشپزخانه صنعتی از طراحی تا خرید


تجهیزات آشپزخانه صنعتی نقش مهمی در راه اندازی و اداره آشپزخانه های صنعتی و سنتی، کافی شاپ ها، رستوران ها، فست فودها، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز نظامی و کترینگ ها دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، این تجهیزات حرفه ای مدلهای مختلفی دارند و در تمام مراحل کار از آماده کردن مواد اولیه گرفته تا پخت و سرو و شستن ظرف ها به شما کمک می کنند.

افرادی که می خواهند کاری در زمینه غذا و نوشیدنی راه اندازی کنند، اولین دغدغه و کارشان این است که تجهیزات کاربردی و مناسبی پیدا و خریداری کنند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی به 6 دسته اصلی و مهم تقسیم می شوند که در زیر مفصل آنها را توضیح داده ایم.

البته تجهیزات نظافتی، تجهیزات هود و تهویه، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات انبارداری از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز می باشند.

.

تجهیزات آماده سازی تجهیزات آماده سازی از مهم ترین تجهیزات و لوازم می باشند که قبل از شروع پخت و پز از آنها استفاده می شود و به گونه ای هستند که فرآیند پخت را آسان تر و سریع تر می کنند.

این تجهیزات عبارتند از سماور، خرد کن صنعتی، چرخ گوشت، کباب زن، دستگاه پوست کن، سیب زمینی خلال کن، ترموس، سیخ گیر و تمام تجهیزاتی که برنج، مرغ، گوشت و سیب زمینی را برای پخت آماده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی از طراحی تا خرید

تجهیزات آشپزخانه صنعتی از طراحی تا خرید