مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-14فرهنگي

جشنواره جوان راوی گذشته و حال موسیقی است


معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از اهمیت برگزاری و استمرار این رویداد موسیقایی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی موسیقی جوان، سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ضرورت معرفی و ایجاد زمینه پیشرفت و تداوم فعالیت های جوانان در موسیقی گفت: جشنواره ها می توانند بستر گفتگو یا استعدادیابی باشند و یا هر دو رویکرد را داشته باشند.

اگرچه محور اصلی جشنواره ملی موسیقی جوان استعدادیابی است، اما در آن فرصت مغتنم گفتگو و ارتباط جوانان با استادان نامدار موسیقی فراهم می شود.

وی افزود: جشنواره موسیقی جوان از سویی بیانگر گذشته و حال جریان موسیقی است؛ از این نظر که اقبال و استعداد نوجوانان و جوانان به فعالیت در موسیقی، نتایج وضعیت آموزش های موسیقی را تا اندازه ای بیان می کند و از سویی دیگر و مهم تر از آن، نشانه هایی از آینده موسیقی ایران را می توان در این جشنواره دید.

جشنواره موسیقی جوان نشان می دهد نوجوانان و جوانان کشور به موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک گرایش دارند و با چه مقدار جدیت در آن عرصه تلاش می کنند، آمار شرکت کنندگان در جشنواره و علاقه مندی ایشان فرصت مطالعاتی خوبی برای شناخت ابعاد مختلف موضوع برای برنامه ریزان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جوان راوی گذشته و حال موسیقی است

جشنواره جوان راوی گذشته و حال موسیقی است